Công Nghệ

Hiçbir aygıt sürücüsü bulunamadı hatası neden olur AÇIKLAMALARI OKUYUN

May 25, 2020 By 41 Comments



Hiçbir aygıt sürücüsü bulunamadı hatası neden olur?
Sorunumuzun farklı sebepleri olabiliceğini belirterek bir kaç sebebi sıralamak istiyorum.
1- HDD(Hard Disk) tamamen bozulması veya kullanıla biliyor fakat içerisinde bir sorun oluşması.
2- Flash Disk içerisindeki iso Kalıp dosyasının eksik veya bozuk yazılmış olması bunun da detayına girmeyeceğim fakat bir çok yöntem denenebilir benim deneyip bulduğum ise usb içerisine Rufus programı ile iso kalıp dosyasını yazdırmak oldu ve bu yöntemde işe yaradı.
şimdilik bukadarını belirtebilirim umarım işinize yarar.
Saçma sapan yorumlara aldanıp bu videoyu silecektim fakat bir çok kişinin işine yaradığını görerek kalması gerektiğine karar verdim eğer bu yöntemler işe yaramadıysa bana sövmek yerine emek verip çözüm üretip bizlerle paylaşmayı denerseniz en azından insanlara faydanız olur.

Nguồn: https://asqnet.org

Xem thêm bài viết khác: https://asqnet.org/cong-nghe

Tags:


41 Comments on "Hiçbir aygıt sürücüsü bulunamadı hatası neden olur AÇIKLAMALARI OKUYUN"

  1. GFA
    May 25, 2020 Reply

    aslında bu hatayı almıyodum yanlışlıkla açmışım adamın dedigi gibi hard diski kontrol ettim kablosunda sorun varmıs düzelttim oldu (msı afterburner programında hata alıyodum)

  2. Furkan Çetin
    May 25, 2020 Reply

    Kardeşim ben format atmayı denerken aynı hatayı aldım ve PC hiçbir şekilde açılmadı sence sorun hdd demi yoksa bozuk dosyadan kaynaklı olabilir mi ?

  3. Just Gaming
    May 25, 2020 Reply

    ARKADAŞLAR HER KİŞİYE GÖRE BU SORUNUN ÇÖZÜMÜ DEĞİŞEBİLİR BEN KURULUM EKRANINDA GÖRÜLEN BÜTÜN SÜRÜCÜLERİ SİLİP BİÇİMLENDİRDİĞİMDE FORMATLAMAYI BAŞARDIM ÜSTELİK USB İLE HİÇBİR ALAKASI YOK KANDIRMACADAN İBARET. REZİLLİK.

  4. Mehmet Bayrak
    May 25, 2020 Reply

    arkadaşlar bi harddiskten parça ayırın ben parça ayırmıştım önceden 4-5 kere format attım hiç sıkıntısı olmadı ama diyorum kesin çözüm değil

  5. Hakan Aksoy
    May 25, 2020 Reply

    Reyiz usbnin kendine hayrı yok sen onu ne yapıyosun be

  6. Mobil Disko
    May 25, 2020 Reply

    Hacim kafayı yicektim sabahtan beri oldu sonunda ama anakarti üstündeki bütün USB portlarinida denedim diğerleri 3.0 di olmadı bı en üstteki 2 port 2.0 galiba oraya taktim oldu eline sağlık

  7. Mustafa Erkan
    May 25, 2020 Reply

    Olmuyo o ekran çıkmıyo bende

  8. haluk süzen
    May 25, 2020 Reply

    hacı usb 3.0 flash ile deneyin Acer an51554(nitro5) usb 2.0 ile 2 saattir deniyorujm sonunda 3.0 ile oldu

  9. Huseyin Firat
    May 25, 2020 Reply

    FLASH SAĞLAM ARKADASIM MİLLETİ YANILTMA HDD GÖRMÜYOR TEK ÇÖZÜMÜDE SATA ENTEGRELİ BİR WİN 7 İSO SU FLASAHA KURACAKSINZ BUKADAR BASİT

  10. [MQ] Hanibal
    May 25, 2020 Reply

    bir daha garanti verme

  11. Ropse
    May 25, 2020 Reply

    Usb belleginiz 2.0 portunuz 3.0 sa yukleme yapamaz bu hatayi alirsiniz . Bir yararim olduysa ne mutlu bana

  12. Mert Tekindor
    May 25, 2020 Reply

    7 8 saattir uğraşıyorum şu sorunla. Çözümünün bu olması hafif üzse de nihayet bir oh çekebildim. Sağol dostum eline sağlık.

  13. Lxana GT
    May 25, 2020 Reply

    ABI SENDEN ALLAH RAZI OLSUN ÇOK TESEKKUR EDERİM ALLAH NE MURADIN VARSA VEREN 💙💙💙💙

  14. Ahmet Dündar
    May 25, 2020 Reply

    Cd ile nasil oluyo

  15. Onurhan Genç
    May 25, 2020 Reply

    Iso nasıl yazdın

  16. Arda Uğran
    May 25, 2020 Reply

    Arkadaşlar ben 1 aydır her yöntemi denedim olmadı ve en son başka bir işletim sistemi kurdum sorunsuz kullanıyorum

  17. Bekir Derman
    May 25, 2020 Reply

    hardiski görmüyor flash bellekle alakası yok flashta sorun olsaydı şimdi yükle butonuna kadar zaten gelemezdin yanlış bilgi

  18. FaltherX Edits
    May 25, 2020 Reply

    Abi gerçekten çok teşekkür ederim videonu izlerken denedim ve oldu 10/10

  19. Berkay ACAR
    May 25, 2020 Reply

    Eywallah sağolasın

  20. Ali Burak Zeytinci
    May 25, 2020 Reply

    Çıkar tak saçma bir şekilde çalıştı 👍

  21. Fetullah Çrkc
    May 25, 2020 Reply

    Flashda sorun olabilirmi

  22. Emreu
    May 25, 2020 Reply

    Çok teşekkürler reis adamsın

  23. Fetullah Çrkc
    May 25, 2020 Reply

    Abi bende o flaş yok

  24. Emre c
    May 25, 2020 Reply

    abi bana yardim et nolur benim kanalima bakarsan bendeki hatanin ne oldunu video cektim izle lutfen

  25. yiğit basri Daldal
    May 25, 2020 Reply

    Cd ile yapıyorum formatı bu sorun çıkıyo cd ile atarken ne yapıcaz

  26. Akif Mehmet
    May 25, 2020 Reply

    Abi yaptım olmadı bir yardım et Allah rızası için

  27. Ahmetcan Şenel
    May 25, 2020 Reply

    Alakası yok. Bios ayarlarına girin seçeneklerde usb 3.0 seçilidir onu usb 2.0 yapin hata düzelir.

  28. mehmet arslan
    May 25, 2020 Reply

    işe yaradı teşekkür ederim

  29. mehmet yeşil
    May 25, 2020 Reply

    arkadaşlar aynı sorun ben msi marka ana kartta yaşadım, denemediğim yöntem kalmadı. Smart tool diye bir driver var onu indirip bilgisayara kurdum ve sorunu bu şekilde hallettim. Youtubede bu konuyla ilgili msi ın yüklediği videolar var bilginize.

  30. Merih Filiz
    May 25, 2020 Reply

    teşekkür ederim ı hatayı alınca cıkarıp taktım düzeldi

  31. BaByLuV
    May 25, 2020 Reply

    Harddiski görmüyor flash bellek yada dvd ile alakası yok.

  32. Burak
    May 25, 2020 Reply

    Alakası yok

  33. numan temiz
    May 25, 2020 Reply

    kardeş dvden kurulum yapıyorum daha yeni yazdırdım iso yu yeni indirdim
    nasıl nerde hata olabilir ki
    yani yanlış anlama ama senin de çözümün yok
    şu alttatki bağlantına bakayım o çözüm olsa bari
    sağol emeğin için

  34. Oguzhan Ozturk
    May 25, 2020 Reply

    ben formmat cdsi takiyorum atmak icin formati yine ayni hata veriyo napmam gerek

  35. Tarık Dermez
    May 25, 2020 Reply

    kardeşim eyvallah, flashı çıkarıp sokma işe yaradı

  36. Said Şahin
    May 25, 2020 Reply

    Boot da benim usb gozukmuyor ya benimde pc acer ne yapayim ben

  37. Yasef Doğan
    May 25, 2020 Reply

    olmadı

  38. Demircan Avcı
    May 25, 2020 Reply

    yine olmadı. 3 tane harddisk denedim

  39. Burak yıldıran
    May 25, 2020 Reply

    Leptopumda 2 adet usb 3.0 bir adet 2.0 var 3.0 olanindan kuramıyorum ayni hatayi aliyordum suan 2.0 dan kuruyor

  40. Oyuncu Oyunda
    May 25, 2020 Reply

    Bn yanlislikla windows 10 dosyalarini yazdirdim windows 7 format atabilirmiyim ayni bu sorunu bende aliyorum

  41. Oyuncu Oyunda
    May 25, 2020 Reply

    Win 7 win 10 dosyalari ile format atilir mi


Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Leave a Reply